Razstrupljanje? Zakaj neki?

Danes sem ravno pri volji in zelo radodarna in sem se spomnila, da vam lahko izdam nekaj lepotnih nasvetov: takšnih za sijočo kožo in lase, ki se ne mastijo in ki so…zavozlani. Pri sebi sem videla, da dlje časa kot si presnojedec, več imaš prostora v kopalnici. In po petih letih je v mojem predalu samo še mandljevo olje, karitejevo maslo (ki je v bistvu mamino), glavnik, fen in ščipalec za nohte. No, pa seveda zobna krtačka in pasta, samo ti sta zunaj, ob lijaku. Mislim, da je takšnih kot sva midve z mami kozmetična industrija zelo vesela.  

Torej moja lepotna rutina: kadar se spomnim, to je ponavadi enkrat na 14 dni, si obraz namažem z mandljevim oljem, ponavadi se ob tej posebni priliki tudi počešem in to je to. Ne, šamponov nisem zamolčala, ampak jih enostavno ne uporabljam. Lase sem zadnjič našamponirala septembra 2007 in od takrat pa do danes se mi še niso namastili. Tudi za tuširanje uporabljam samo vodo, ker se mi zdi veliko pomembneje čiščenje od znotraj…potem je tudi zunanje opravljeno 1,2,3.

Ja, notranjemu čiščenju pa posvečam kar veliko pozornosti, saj žal živimo v časih, ko skoraj ni več stvari, ki bi bila čista. In dokler bo umazano in zastrupljeno naše okolje, bomo takšni tudi mi, saj smo del okolja. Kar je zunaj, je tudi v nas samih. Prav čudi me, kako razstrupljanje sploh ni na našem dnevnem redu pa bi moralo biti in to nujno! Sposobnost naših teles, da se znebijo strupenih snovi je natančno taka, kot je bila pred… recimo 1000 leti, v enem samem dnevu pa smo po moje izpostavljeni več strupom, kot so jim bili takrat v celem življenju. In potem se čudimo od kod neki so se na lepem vzele vse bolezni. Razstrupljanje je del mojega vsakdana, tako kot recimo spanje ali pa zajtrk.

Doma enostavno lahko naredimo to:

1. Jemo ekološko pridelano, polnovredno, vegansko hrano in še to zmerno, da se nam dobro prebavi in nam ne obremenjuje telesa z ostanki

2. Pijemo čisto vodo (filtri ali gorski potok)

3. Svež zrak.

4. Redno hodimo v infrardečo savno, s katero se počasi znebimo tudi tistih strupenih snovi, ki jih telo sicer zelo težko izloča.

5. Zajetne količine klorele, spiruline, ki imata sposobnost vezanja strupenih snovi.

6.. Joga ali tai chi ali qi gong, meditacija, dihanje (lahko pranayama). Ta točka je o-b-v-e-z-n-a, saj nas vse starodavne in skozi tisočletja preverjene metode globoko sproščajo, uravnovešajo in polnijo s prepotrebno energijo. In kadar sta telo in um sproščena in spočita poteka tudi globinsko čiščenje telesa. Vsaj tako pomembno kot čiščenje telesa je tudi čiščenje uma, saj sta um in telo kot konj in voz. Telo vedno sledi umu. In s prečiščevanjem uma, zelo učinkovito čistimo tudi telo.

7. Zmerna in redna vadba na svežem zraku.

8. Enkrat ali dvakrat letno globinsko čiščenje, sproščanje, uravnovešanje energij in krepitev s pomočjo ajurvede. S čistilnimi učinki 2500 let stare panchakarme se še danes ne more kosati nič drugega. Očiščena telo in um pridobita moč, da sama poskrbita za večino bolezni.

No in po vsem tem, se človeku res ni treba ubadati z vlažilnimi kremami in šamponi za takšne in drugačne lase in prekrivati nečiste kože s pudri. Niti ne z odvečnimi kilogrami in holesterolom in visokim pritiskom. Skrbimo za um in telo od znotraj, da bomo, ne samo lepi, ker to je res čisto postranskega pomena (itak je pa vsak, ki je srečen, miren in poln ljubezni lep), ampak predvsem zdravi.

Želim vam lep dan!

This entry was posted in Na zdravje and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Razstrupljanje? Zakaj neki?

  1. Lana says:

    Draga Tanja, hvala, ker svoje izkušnje in znanja deliš tudi z nami. Zelo cenim tvojo pripravljenost pomagati drugim.

  2. Ewa says:

    Ojla Tanja, se strinjam z vsem, kar si napisala. Tudi sama uporabljam mandljevo olje, ki ga moja prijateljica še oplemeniti z energijo, pa deluje tudi zdravilno in energetizira moja lička. Ker živim v bloku s centralno kurjavo in ker sem precej starejša kot ti, jih moram namazati kar vsak dan. Pa prav paše.
    Imam novo zobno pasto, takšno z mikroorganizmi, iz naravnih sestavin, ki jo ne splakneš, pač pa pustiš, da mikroorganizmi delujejo v ustih celo noč in predelajo vse, kar je ostalo v skritih kotičkih med zobmi. Super zadeva. Če te zanima več, ti lahko sporočim še ostalo.
    Pogrešam pa pri vsej tej negi in razstrupljanju še srce. Saj je lepo, da spraviš toksine iz telesa. Istočasno pa moramo vsi skrbeti še za odprto srce, saj gre potem vse ostalo veliko lažje od rok. Sploh zdaj je čas, da živimo iz srca in pozabimo na um. V teh časih, ko našo lepo Zemljo oblivajo novi, močni valovi energije, se zaradi te energije dogaja razstrupljanje samo od sebe. Tisti, ki se že sicer trudimo, da živimo čimbolj čisto, da jemo zdravo in živo hrano, da se veliko gibljemo na svežem zraku, mi nimamo večjih težav. Tisti pa, ki vsega tega ne počnejo, pa prav zaradi detoksinacije zbolevajo, saj želi telo strupe izločiti. In ko ti ljudje pojejo enormne količine raznih kemičnih zdravil, si delajo medvedjo uslugo.
    Želim ti dan poln svetlobe in ljubezni.
    Ewa

  3. Tanja,
    hvala za tvoje modrosti🙂
    Glede krem sem se prav nasmejala, tudi jaz dajem olje na obraz enkrat na 14 dni, ampak raje ne razglašam naokoli, ker bi se vsi zgražali🙂

    Sama še nisem pripravljena iti na presno hrano, zato najbrž moja koža in vse ostalo še ni tako clean kot tvoja. Pri prehrani sem se navadila, da me ne zanimajo trendi itn, ampak resnično poslušam telo in mu dajem kar mu paše, ok priznam da brez čokolade zaenkrat še ne gre🙂 In general pa se to obrestuje, ne rabim nobenih dopolnil, ker sem vege.
    Se držim večine tvojih točk, predvsem o notranjem čiščenju si FUL lepo napisala.

    Tisto od las pa ne vem kako bi mi zneslo, s čim bi jih potem sploh umila? Se dejansko nehajo mastiti? Kakšne lase pa imaš, dolge ali kratke, če lahko vprašam?

    Mirno noč:)
    B.

  4. Tanja says:

    Hvala vsem trem za komentarje. Zelo ste me razveselile, ker vidim, da vse pa le nismo pod vtisom vseh mogočih reklam.
    @Ewa: Lepo, lepo prosim, če mi lahko napišeš katero zobno pasto imaš in kje jo lahko kupim. Kar se tiče življenja iz srca se 100% strinjam s teboj in ne boš verjela, ravnokar berem knjigo Living From the Heart od Nirmale. Ima jo amazon.com.
    @duhovna zdravilka: ha, ha, vem ja, kako je to, če začneš razlagati naokrog o neuporabljanju krem in ostalega. ampak jaz sem tukaj na blogu vseeno zbrala pogum, ker vem, da je večina mojih bralcev zelo eko in zeleno usmerjena in strmijo k preprostosti na vseh ravneh življenja. Tudi pri kozmetiki. Kar se tiče las: imam dolge, poleti so mi segali čez sredino hrbta, potem sem jih malo pristrigla, ampak so še vedno relativno dolgi. Šampon sem kar opustila, ker so se mi na presni hrani popolnoma prenehali mastiti in nisem hotela motiti naravnega ravnovesja lasišča. Vsak dan jih temeljito sperem z vodo in to je to. Nekateri svetujejo tudi spiranje s poparkom kopriv, ampak sama še nisem poizkusila. Bom pa, na vsak način. Pa-pa, Tanja

Leave a Reply

