Glasba za dušo

Prijeten, sončen zimski dan. Veter že malo diši po pomladi (vsaj meni). Danes vadim joga nidro in vipassano, ponoči pa sem napisala pesmico z naslovom Mačkon Buda in zgodbico o srčni kravici Katki, ki iz hleva reši svoje prijateljice in jih obvaruje pred gotovo smrtjo v klavnici. Vmes pa poslušam tole: 

A pretty winter day, warm and sunny with a hue of spring. Practicing yoga nidra, trying to be mindful and listening to these songs. Would post a mixpod playlist but can’t as this is not my primary blog. Anyways, I hope you like some of them.

Case of You by Prince

Wild World by Beth Orton

Sittin on the dock of the bay by Sara Bareilles

Our Lips Are Sealed by Nouvelle Vague

El Cuarto de Tula by Buena Vista Social Club

Song of the Banshee by Sheila Chandra

Tout le Monde by Carla Bruni

Thousand Splendid Suns

This entry was posted in Oh, Joy! and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Glasba za dušo

  1. Uuuuuuuu zgodbice o živalih, res sem nora na njih.🙂 Daj kakšno objavi, prosim.
    Kravico Katko si zlahka predstavljam … v šekasti obleki in škornjih … s pogumnim korakom hehe🙂
    Letos si bom privoščila eno pravljico na filmskem platnu, za lep zaključek leta, Čarobno srebro. Ni sicer o živalih, pa vendar …

    • Tanja says:

      Barbi, jaz mislim, da sva bili midve enkrat sestri.🙂 Ko sem pisala Katko, sem si jo predstavljala točno tako kot si napisala: liska v takšnih bolj nizkih škorenjcih…vesela, odločna kravica.🙂 Mogoče jo res tukaj objavim, mogoče bom pa naredila e-knjigico z ilustracijami in to…Ja ,Čarobno srebro je o palčkih in mislim da mora bit čudovit film – zelo pravljičen glede na to, da je norveški. Uživaj!!

  2. Mateja says:

    Ja, jaz bi tudi rada prebrala Katko! Prosim, daj jo objavi. Tudi Saltwater Buddho že zelooo pogrešam.😦

  3. Tanja says:

    Saltwater Buddho sem res čisto zanemarila. Tako da tam po novem letu spet objavim kakšen odlomek. Imej se!

Leave a Reply

