Meditacija: zen risarije

Čudovita oblika meditacije za vse  kreativne in meditativne duše. Ponavljanje vedno istih gibov nas pomiri, zunanji svet s skrbmi, živčnostjo, jezo izgine. Ostanejo samo še črte, ena za drugo, ves čas enako. Lepa vaja pozornosti, saj smo 100% predani tistemu kar delamo. Pomembna je samo aktivnost, ne končni produkt, nič ne ocenjujemo svojega izdelka (dobro, slabo, grdo…), pomembno je le, da smo nekaj časa popolnoma sproščeni in predani naši aktivnosti.

This entry was posted in Life is a meditation and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Meditacija: zen risarije

  1. Kakšne fletne slikce, si jih sama napravila?
    Meni so vzorci že od vedno všeč. Tudi sama sem se enkrat spravila na tvoj omenjeni projekt, je res nastalo presenetljivo zanimivo delo, mislim, da sem si še spravila nekam moje skicarije🙂
    Lepo se imej,
    B

    • Tanja says:

      Ne, ne, kje pa, jaz sem štor kar se tiče risanja. Ampak se bom vseeno spravila nad tole zadevo, da malo vadim pozornost, ker je vseeno bolj fino kot pomivanje posode….

Leave a Reply

