Dance, Dance, Let’s Dance

‎Dancing is not just getting up painlessly, like a leaf blown on the wind; dancing is when you tear your heart out and rise out of your body to hang suspended between the worlds.

Rumi

 Kaj pa vi? Radi plešete? Kje plešete? Tudi kar doma, na prazni ulici, ob reki, v gozdu, bosi, v strgani pižami, z zavozlanimi lasmi, sami, v dvoje, troje, vseh deset skupaj? Ker plesu je vseeno, hoče le plesati. Povsod in vedno.

 Evo, za vas! In če kdo lahko obsedi na mestu ob poslušanju te pesmi, naj dvigne roko.

This entry was posted in Life should be a dance and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Dance, Dance, Let’s Dance

  1. janez says:

    Tole je pa od sile! Roko bi še nekako dvignil, a nogo in takole kot na sliki, no way! Seveda pa ni pomembno, da obvladaš korake, pravilno dvigaš noge, pomembno je, da ples čutiš in res je bilo najbolj luštno, ko smo z družino vežbali plesne korake v naravi, po travnikih, pa najsi je to bilo po Pokljuki ali pod Karavankami. Doživetja in občutki, ki ti ostanejo. In da nas ne boš samo nagovarjala, na ples si povabljena tudi ti!

  2. Liam says:

    Holy shit! Look at this. If human body is not something most extraordinaty than I don’t know what is. And let’s admit…the guy is hawt.😉 Agree with me girls?

    Something I need to know. What’s your favourite dance? I must start practicing right away.🙂

    Have been singing this song for the entire day. It’s so much fun and makes me want to go to Brazil.

  3. Rumi says:

    Ja Liam, strinjam se s tabo. Tako vroč, da se ti zvrti.🙂 Pa saj ne vem od česa bolj, od božanskega teleščka, od artističnega ravnotežja ali od dih jemajoče gibčnosti.
    Sama sem pa prezupen primerek kar se tiče ritma. Mislim, da so me v tej smeri zatrli že ko sem bila čisto majhna. Če sem hotela peti so mi takoj rekli naj za božjo voljo utihnem, ker da nimam čisto nič posluha, če sem hotela plesati sem takoj dobila v roke cunjo za prah, češ naj ja počnem kaj koristnega. No in tako še vedno počnem samo “koristne” stvari.😦

Leave a Reply

