Moja najljubša indijska jed

Večinoma sem presna, a sem in tja mi zadiši tudi kaj fino začinjenega kuhanega. Od vseh kuhinj najbolj obožujem indijsko in danes delim z vami recept za jed, ki mi je najbolj pri srcu:

 Čičerika s špinačo, jajčevci in ingverjem

(Kabli Chana Baigan Tarkari)

Sestavine (za 4 osebe)

300g čičerike

2 srednje velika jajčevca (500g)

5 paradižnikov (600g)

250g špinače

2 pekoča feferona ali čilija

120 ml oljčnega olja

200 ml vode

1 žlica drobno sesekljanega ingverja

½ žlice cele kumine

1 žlica sveže zmletega koriandra

1 žlička kurkume

1 žlička curryja

1/8 žličke popra

1/8 žličke kajena

1 šopek peteršilja

Čičeriko dobro operemo in jo vsaj 12 ur namakamo v vodi. Pred kuhanjem vodo odlijemo, čičeriko še enkrat operemo, zalijemo s svežo vodo in 45 minut kuhamo v loncu na pritisk. Za boljši okus ji pred kuhanjem dodamo po eno žličko celih zrn koriandra, kumine, janeža, komarčka in črnega popra, žličko posušene bazilike, ¼ žličke muškatnega oreščka,  nekaj listov lovorja in žličko soli.

Paradižnik operemo, olupimo, odstranimo peške in zmeljemo v multipraktiku, jajčevce olupimo in narežemo na ½ cm velike kocke, špinačo drobno sesekljamo.

V ponev vlijemo 90 ml olja in na segretega stresemo jajčevce. Dobro premešamo in jih počasi dušimo približno 20 minut. Dodamo le toliko vode, da se ne zapečejo. V drugo ponev vlijemo preostalo olje in ko je segreto dodamo kumino, sesekljane feferone oziroma čilije in ingver. Premešamo, kakšno minuto dušimo in dodamo sesekljan paradižnik. Dobro premešamo in dodamo koriander, kurkumo, curry, kajen in poper. Med občasnim mešanjem počasi dušimo 10-15 minut, nato dolijemo 200 ml vode, malo prevremo in dodamo dušene jajčevce, kuhano in odcejeno čičeriko (ki smo ji odstraniili zrna začimb) in drobno sesekljano špinačo.  Na blagem ognju kuhamo še 30 minut, občasno premešamo in proti koncu kuhanja dodamo še sesekljan svež peteršilj. Ponudimo samo ali, če smo v družbi bolj hudih jedcev, z rižem ali pooriji (ocvrt polnozrnat kruh).

Imejte se lepo. Pozdrav od Tanje na dieti.🙂

 

 

 

This entry was posted in Veganski kotiček and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Moja najljubša indijska jed

  1. janez says:

    Zgleda odlično, sestavine pa tudi ogromno obetajo, skrbi me samo, da v kolikor bom sledil tvojemu receptu, ne bo nekoliko preveč pekoče. Ampak, prvič po receptu, v nadaljevanju pa prilagoditve mojemu okusu. in verjetno se bom težko izognil kakšnemu kosu polnozrnatega kruha, kvašenega seveda, ob tem sem pa skoraj 100% prepričan, da mi po taki hrani ne bo treba na dieto. Razmišljam samo, kakšna pijača bi se prilegla ob krožniku Kabli Chana Baigan Tarkari-ja. Hvala in “mami, pejmo kuhat!”

  2. Tanja says:

    Janez, halo, halo! Obljubljam, da te ne bo preveč peklo. Kar se pa tiče hujšanja so pa indijske (neocvrte) jedi super, ker delajo ogenj, ki te prav lepo shujša. Razen seveda, če nisi jaz in potem po večerji poješ še pol lonca tahinija. Pa, pa.

  3. Liam says:

    Hey, hey, hey, my Dear. Long time, no comment.🙂 Am being so busy making girls look pretty.🙂 :)But I do read your posts faithfully. I loved the quote by Osho and I’m loving today’s recipe. I haven’t cooked anything for some two years I think though I do sometimes eat cooked food especially Mexican and Indian and Thai. I too love spices but I think if I ate spicy dishes more often I’d grow tired of them. But they are great in winter. And I love chickpeas and eggplant and maybe I’ll talk N into making this, this weekend. Much Love.

  4. Sabina says:

    Tanja, tole pa mi je zadišalo… in obudilo spomin na bolj “svobodne dni”, ko sva se z možem večkrat sprehajala ob Ljubljanici in si privoščila kosilo v indijski restavraciji. V bližnji prihodnosti pripravim. Hvala! Pomežikec

  5. Manca says:

    Včeraj zvečer sem že namočila čičeriko in danes bom presenetila svoje s tole poslastico. Se oglasim popoldne, da poročam kako mi je uspela.
    Hvala za recept in uživaj v lepem sončnem dnevu.

  6. Rumi says:

    Tole je pa tako mamljivo, da bo treba en dan opustiti obvezni regrat in poiskusiti.

  7. Manca says:

    Evo Tanja, mi smo že po kosilu. Vsi smo bili navdušeni. Recept za 5+ zvezdic. In veš odločili smo se, da bomo letos posadili precej več jajčevcev in paradižnikov kot prejšnja leta. Upam, da nas kmalu pocrkljaš še s kakšno podobno dobroto.

  8. Šuki says:

    Tole, sem imel tudi sam čast poizkusiti. Perfekten recept, sicer malo pekoč (vedno me nese svež čili in to že pri prvi žlici, ki jo nesem v usta), vendar okusen, da je kaj! Poleg dobrega recepta pa je Kabli Chana Baigan Tarkari pripravila še vrhunska kuharica in ponev je bila prazna 1, 2, 3.

  9. Rumi says:

    Hej Tanja, veš da sem bila tako neučakana, da sem se že danes spravila kuhat tole poslastico. Ampak sem morala malo improvizirati, saj čičerike ni bilo v omari, da bi jo včeraj zvečer lahko namočila. No tako je danes namesto čičerike romala v lonec rdeča leča in namesto baby špinače kar baby koprive (ker so le malo močnejšega okusa kot špinača, sem količino prepolovila), sem pa na vrtu že nasmukala prvi šopek svežih poganjkov lanskega peteršilja. No moram reči, da so bili moji jedci (kljub temu, da so kar razvajeni) navdušeni. Mogoče tudi ti kdaj preizkusiš to zasilno varianto.

    • Tanja says:

      Rumi, super. Korpive imam čez vse rada, lečo pa tudi. Sigurno, sigurno poizkusim. Hvala ti!

      • Sabina says:

        Tudi sama sem že razmišljala čez teden o nadomestku s koprivami, a sem dočakala prosto soboto in na tržnici “pri moji Veroniki” nabavila špinačo. Malce manj sem začinila, da smo lahko jedli vsi in… ponev je bila en, dva tri prazna. Okusno!!!! Sem se pa med kosilom spomnila na špinačo z ind. sirom, ki sem jo lani jedla v ind. restavraciji. Tanja, ti, ki si bolj mojster za ind. specialitete, a veš, za kakšen sir gre? Mene je spominjal sicer na tofu:). Hvala še enkrat za recept! Verjamem, da bo še marsikdo izmed nas ponovil užitek. Pomežikec

        • Tanja says:

          Hej, Sabina. Sem prav vesela, da vam je bilo všeč. Gleda sira: mislim, da gre za paneer, nekakšen takšen mlad sir, ki ga delajo sami doma. Ta je res v zelo, zelo veliko jedeh.

  10. Sabina says:

    Joj, si hitra!!! Hvala! Ko bom v Lj, si bom še kdaj privoščila. Včasih se res tako prileže malce spremembe🙂. Šele včeraj sem odkrila, da imaš tudi ind. blog. Fantastično izgleda in se bere. Še pokukam….
    Naj ti bo sladko!
    Pomežikec

Leave a Reply

