Divji jedilnik

 

Ne domišljam si, da koga zanima kaj jem, ampak nad vsem divjim spomladanskim zelenjem sem tako navdušena, da če vam ne povem, me lahko še raznese od sreče. Torej takole je zgledal moj današnji dan, kar se tiče hrane, seveda.

Zajtrk: klasika: (presno)mandljevo mleko z borovnicami

Vmes: dvakrat 3 deci klorele, 1 dl sveže stisnjenega soka iz regratovih listov, razredčenega z 2 dl vode

Večerja: za predjed divji šparglji, za glavno jed divja presna juha s koprivami

Pred spanjem: presenečenje večera, ki mi ga je pripravila mami. Vam bom kar zaupala natančen recept, ker vem, da hočete vsi poizkusit.🙂🙂

1 žlička klorele, 1 žlička Vitamineral Green-a, 1/2 dl regratovega soka. Prelijete s 3 dl vode, premešate in preštejete žabe. Popijete.

In sedaj, ob enih ponoči sem od vseh divjih, sončnih, krepilnih, čistilnih, hranilnih energij tako budna in tako polna energije, da ne morem spati.🙂 Ko pa se bom le spravila v posteljo bom sanjala temno zelene prince na zelenih konjih.🙂

Želim vam lahko noč in sončno veselo nedeljo. Pa naberite kaj dobrega za večerjo, ker…narava nas zasipa z neprecenljivimi darili.

This entry was posted in Garden of Eden, Veganski kotiček and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Divji jedilnik

  1. Sabina says:

    Tanja, hvala za recept in jedilnik! A nisi nič lačna, če tako malo poješ? Sama imam vmes obilo jabolk, pa banan, lastnih kakavovih sladic…. Bom pa kakšen dan poskusila🙂. Imaš zares zelo zelen jedilnik. Zanimivo!
    Če bi vedela, da tako pozno oz. zgodaj pišeš, bi pa počakala na računalniku. Tudi sama sem dolgo bedela in ža navsezgodaj skakljala naokoli.
    Použij dan! Pomežikec

    • Tanja says:

      Ne, nič nisem lačna. Že kakšnih 6 let jem takole: zajtrk, večerja, vmes zelene pijače in je vse OK, tudi hujšam ne. Tako da zgleda, da se telo na vse privadi. Še naprej veselo skakljaj naokrog!🙂 Pa, pa.

      • Sabina says:

        Tanja, hvala! Se trudim izkoristit proste trenutke:). Res si neverjetna (v pozitivnem smislu!). Sama sem zeloooo dolgo pojedla ogromne količine sadja in si še sedaj težko predstavljam, da ga ne bi. Ga pa manj in zadnje leto vključujem čedalje več zelenja. Tudi danes si me spodbudila pozelenit jedilnik, ki pa je bil žal v naši družini najbolj všeč meni. Saj sem bila sita, a takooo mi je manjkal sladkor, da sem si privoščila za večerjo velikooo porcijo čoko-bananinega pudinga. Sedaj sem mirna:). Vaja dela mojstra, a ne?!
        Želim ti nadvse lep in prijeten teden!

  2. Liam says:

    This is the ultimate diet plan for health, beauty and longevity. And if you continue eating like this you’ll be stuck with your sweet sixteen face forever.🙂 And now that people have found out about your secret you’ll get thousands upon thousands of followers🙂 all wanting you to write them a diet plan for their arthritis and allergies and high blood pressure and cholesterol and skin eruptions and weight loss.

    Love!!!!

  3. janez says:

    Tanja, ti si pa res ta glavna! Vse bi še nekako šlo, amapk tale kombinacija pred spanjem je pa očitno vrhunska mešanica izbornih okusov, tako da me sploh ne preseneča, da nisi mogla zaspati. Zanesljivo pa, tako kot je namignil Liam, jedci in pivci tvojega kova ne bodo bolehali niti za holesterolom niti za trigliceridi in visokim pritiskom, ker pa bodo mnoge sestavine lahko nabirali po obronkih Karavank in Škofjeloškem hribovju, seveda se bodo tja pripeljali s kolesom, tudi teža zagotovo ne bo prekomerna. Lepo se imej in upam, da je za teboj prekrasna, iskrivih misli in idej polna nedelja.

  4. Rumi says:

    Če bi bili pa vsi Zemljani taki skromni kot ti bi nas pa mati Zemlja brez težav prenesla kakšnih 50 milijard pa bi bila še vedno deviško čista kot pred 10000 leti.
    Prav neverjetno kako malo hrane ti zadostuje in prav občudujem te, da lahko piješ te zelene brozge. Sama vedno kupim klorelo v tabletkah, ker mi v prahu nikakor ne gre.
    Uživaj še naprej in napiši še kaj o tvoji prehrani. Mi je prav lep opomin kadar me zagrabi, da bi posegala po sladkarijah.
    Kar se da užij te poletne dni.

  5. Manca says:

    Ko sem pri zajtrku prebrala tale prispevek je bilo takoj jasno kako bova z možem preživela nedeljo. Oprtala sva vsak svoj nahrbtnik in pot pod noge pa v “divjino” po večerjo. No pa nisva nabrala samo za večerjo in za jutrišnje kosilo ampak bo ostalo še dovolj regrata in kopriv za sušenje.
    Ko sva prišla domov sva si pa po tvojem nasvetu privoščila napitek za poživitev. Stisnila sem 3 dcl soka, dodala 2 žlički medu, sok ene limone in 4 dcl vode. Božansko. Odžeja, poživi, no pa menda, da tudi prečisti jetra, samo da tega nisva takoj občutila. Bova si pa ta napitek sedaj privoščila čisto vsak dan dokler bo regrat.
    Po tvoji zaslugi sva preživela čudovit dan. Hvala ti, za vse čudovite nasvete, ki nam jih tako radodarno podarjaš.

  6. eva says:

    A ne, kako je fino po dolgi zimi uživat v divji hrani, še čisto sveži, ravnokar nabrani? Mmm.. Meni regrat v soku sicer ne gre, ga pa z užitkom popijem v smoothiju (z jabolkom, ali pa z mandljevim mlekom+banano). Kakšno presno koprivovo juho si pripravljaš?
    Še to me firbec matra, če ni skrivnost, kakšni sta tvoja višina/teža (no ja, predvidevam, da ne stojiš vsak dan na tehtnici in ob metru, tako da kakor sta bili izmerjeni nazadnje:D). Jaz sem namreč ob takšnem skromnem jedilniku “hirala”, kljub temu, da še zdaleč nisem bila lačna.. Če greš za cel dan ven na sonce v naravo, itak ne čutiš lakote, ampak iz sončka pa očitno moje telo še ne zna narest mesa in špehka:)
    Uživaj in.. paint it green :))

  7. Tanja says:

    Hejhoj, Eva, fino, da si spet tu!🙂 Juhica koprivna je iz: kopriv🙂, zvezdica, špinača, korenje, avokado, tahini, kumina, koriander, curry, sol in poper, aja in svež peteršilj pa seveda vroča voda. Sem pa že dvakrat pisala o koprivni juhi, tako da najdeš bolj natančen opis pod kategorijo “Veganski kotiček”.
    Evo ti še moje mere: višina 170, teža 52.
    Imej se, uživaj pomlad!

    • eva says:

      Saj sem ves čas tu, potiho berem tvoj super blog..:)
      Juha more bit dobra, moja priljubljena zelena kombinacija je pa: malo bolj slano mandljevo mleko (ali iz bučnih semen), korenček, špinača, koprive, svež koriander..povrh pa potreseni kalčki. Pride malo bolj redka in juhasta kot tvoja.
      Lep dan ti želim, pa ptički te pozdravljajo, hehe, res so glasni zunaj:)

  8. Tanja says:

    Mmmm, hvala za recept. Pozdrav ptičkom nazaj.🙂

Leave a Reply

