Regrat za zajtrk

Danes ni bilo časa za lupljenje mandljev za mleko, regrat pa je bil že nabran in opran in ga je bilo treba samo še spustiti skozi sokovnik. Torej zajtrkovala sem regratov sok s klorelo.🙂

Klorela ima veliko klorofila, proteinov, kalija, železa, kar nekaj B12, B6, B3 in B1. Zelo veliko vitamina A. Veže strupe in je odlična za spravljanje težkih kovin iz telesa, varuje pa tudi pred radioaktivnim sevanjem, kar je v tem času še pomembneje kot sicer.

Regrat je odličen tonik za jetra, žolčnik in ledvice. Čisti kri in tako lajša revmatska obolenja in artritise ter čisti kožo in jo dela sijočo. :) Sploh pa se mi zdi ena takšna poživljajoča, lahkotna stvarca, ki te spravi v zelo spomladansko zaljubljeno voljo.

Za lepši dan pa vam pošiljam še cvet naše princeske v belem.

Imejte se najlepše!

This entry was posted in Veganski kotiček and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Regrat za zajtrk

  1. Liam says:

    Hi, my Green Queen. You’ll live to see 120.🙂 But now I’ve started competing with you in secret. I had nettle tea this morning.🙂

  2. Sabina says:

    Danes sem si pa še jaz privoščila “zeleno jutro”, sok iz regrata in sladkih bobovcev. Drugače mi gre bolj počasi🙂. In odkar “srečanja s tabo” tudi sama uživam Klorelo, a tablete :):) . Hvala za namige in koristne informacije!
    Vaša princeska je čarobna!!!!! Če ne bi bila poročena, bi si omislila kakšen takšen cvet namesto šopka. Kako je pa tej princeski ime?
    Bodi cvetoča!

    • Tanja says:

      Mmmmm, kako si imela fin zajtrk. V takšne zadeve gre lepo tudi cvetni prah. Lahko enkrat poizkusiš. Princeska je pa Madam Magnolija.🙂🙂 Jaz pa sem jo krstila za Kate Middleton.🙂 Tako, da ji pravim Katie.🙂 Imej se lepo.

      • Sabina says:

        Hvala za namig! Cvetni prah letosnjo zimo pri nas res ni bil v uporabi, ker smo bili zdravi🙂, a preizkusim. Delam v zelo neokrnjenem okolju Kozjanskega in res pridem do vsega, kar mi srce poželi. Sem se pa na popoldanskem potepu po gozdu spomnila na spis, ki smo ga pisali v osnovni šoli z, meni takrat najbolj bedastim naslovom “Zeleno, ki te hočem, zeleno, ki te ljubim, zeleno, ki te želim” Ne spomnim se, kaj sem takrat pisala… Zdaj imam čedalje bolj zeleno inspiracijo:). Hvala!
        Vaša Katie je res enkratna! Zares uživaj ob pogledu nanjo!
        Pomežikec

  3. Rumi says:

    Saj ti bi morala biti najbolj zdrav človek na svetu. Le kako kakšna bolezen lahko preživi v tako ekozeleno čistem telesu. Na svetu res ni pravice. Eni pa mečejo vase tone junka pa jim ni nič.
    Te dni si tudi pri nas doma vsak dan privoščimo regratov sok. Čudovito pomladansko poživilo in pravi greh bi bil, če bi regrat ostal pozabljen na travniku.
    Uživaj ob pogledu na Katie!!!

  4. Tanja says:

    @Sabina: Res? Kozjansko je meni tako ljubo. Ko sem bila še zdrava smo tam okrog vse prekolesarili po dolgem in počez. Potem pa smo pred parimi leti kupili kar nekaj zemlje in mogoče se kdaj še preselim tja in začnem kopat in sadit.🙂
    Ampak, res, naslov spisa je bil pa kar pretežek za OŠ!🙂

  5. Tanja says:

    Ha, kdo bi si mislil, mi smo pa v Tajhtah. Torej smo 5 minut narazen.🙂🙂

  6. eva says:

    Hvala za odgovor! En kup vprašanj se mi je pojavilo zdaj v glavi in bi z zanimanjem prebrala kakšen tvoj post tudi na temo te tvoje izkušnje – ampak kaj bi o bolezni, je toliko bolj zanimivih in čudovitih stvari na tem svetu in na tvojem blogu! :))
    Bodi v soncu;)

Leave a Reply

