Utrinki z juga Indije: Prijaznost na vsakem koraku

Oče je v Indiji in danes nam je poslal tale utrinek, ki ga objavljam necenzuriranega :) Ko so s prijatelji hodili po ulici, jih je gospod s katerim so se (jasno) prvič videli povabil k sebi:

“….na sprehodu smo se ustavili pred zanesljivo najlepšo hišo v tem okolju, ki pa jo še dodatno prenavljajo. Seveda nas je lastnik takoj povabil noter, razkazal vse prostore, povedal da granit kupuje po 25 $ za m2, da vrhunski tesarji zaslužijo okrog 8$ , da je vrhunsko izdelana hiša okoli 150 EUR/m2. Ko nam je vse razkazal, nas je povabil še v svojo hišo, kjer stanuje, samo čez cesto. In ker je soseda ravno klatila mange z drevesa, je vprašal, če jih hočemo. Seveda jih hočemo. Dal  nam je zrele in še nezrele, oboji so takoj za jest. Skoraj ga nisem mogel bolj užaliti, kot sem ga, ko sem hotel ženski dati 10!rp. Poučil me je, da sem njegov prijatelj in da ga resnično žalim, če želim plačat in ko bo on prišel k meni, mu bom pač tudi jaz kaj dal. Predstavil nam  je še ženo, hčero, ki je imela včeraj rojstni dan in je bila vsa hiša oblepljena z njenimi slikami, pa še vnukinjo Taro. Ne moreš verjet, ljudje z drugega sveta, dobesedno! Imam tudi njegov e-mail: XXXXX kamor mu bom poslal fotografije. Ker hčera naslednje leto doštudira računalništvo se bo z izbrancem tudi poročila, tako da smo obdelali še vse procedure okoli poroke in mi je Rupa Mera prišla zelo prav….”

This entry was posted in Indija/ India and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Utrinki z juga Indije: Prijaznost na vsakem koraku

  1. janez says:

    Ko berem tale prispevek, si samo predstavljam kako bi odreagirali Slovenci, če bi se nam pred hišo, katero bi prenavljali ,ustavila skupina popolnih tujcev! Resnično, hodimo po svetu, da bomo videli koliko nam manjka in kako presneto zaplankani in samovšečni smo. Tanja, hvala.

  2. Sabina says:

    Kakšna čudovita in skoraj neverjetna izkušnja!
    Mi smo pa ravno danes imeli predavanje, koristno za mojo stroko in kot staršu, pa nam je predavateljica mimogrede omenila, da si že učenci po osnovnih šolah posojajo naloge za prepisat po 2 eur…
    Pozdarvček tebi, pa še veliko čudovitih izkušenj očetu!

  3. janez says:

    Ravnanje otrok me sploh ne preseneča, saj nam, staršem, vse več pomenijo materialne dobrine in svoj položaj v družbi si ocenjujemo samo po tem koliko imamo, seveda tistega kar se da tehtati, vrednostno izražati. Če samo pomislim kakšni smo bili mi kot otroci in kam smo v svetu tekmovanja zabredli, si sploh ne upam predstavljati kakšne bodo naše usode, saj so sedaj očitno otroci že v startu taki, kot smo mi postali že zelo v zrelih letih. Starši zamislimo se in omogočimo si ali pa našim otrokom, doživeti izkušnje iz revnih, a bogatih delov sveta. Sosedje sicer ne bodo videli kaj imamo novega, boljšega kot oni, za otroke bomo pa naredili ogromno.

Leave a Reply

