Naravni pripravki proti alergiji na cvetni prah

Danes je Dan Zemlje…samo toliko, da ne bo kdo pozabil na proslavo, itak je pa Dan Zemlje vsak dan, zato dobro pretehtajmo vsako našo odločitev, saj ima vsaka še tako majhna, veliko večje in daljnosežnejše posledice kot je videti na prvi pogled.

Sedaj pa k moji alergiji (seneni nahod), ki me je napadla pred tremi dnevi in danes sem že OK, čeprav je cvetega prahu tu med travniki in gozdovi toliko, da je vse rumeno.

Torej naraven protialergijski (protivnetni protokol), ki zavre nastajanje protiteles in tako izločanje histamina:

-na tešče 1-2g zapufranega vitamina C

-pri zajtrku 600 mg Quercetina

-uro po zajtrku homeopatsko zdravilo kačji strup (mora biti določeno individualno)

-do večerje še 2krat vitamin C, enkrat ekstrakt mangosteena (1 malo žličko), vitamin B12 (5000mcg), še 600m g Quercetina

– pred spanjem še enkrat ekstrakt mangosteena in še 600 mg Quercetina

-najmanj enkrat tedensko akupunktura

-jala neti kriya (enkrat do dvakrat dnevno)

In svet je spet lep, brez smrkanja, pihanja, kihanja in mokrih oči ter brez dušenja v pljučih.

Užijte praznike!

This entry was posted in Na zdravje and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Naravni pripravki proti alergiji na cvetni prah

  1. janez says:

    Tole se pa že prav kunštno bere, ampak se velja zpomniti, saj nas je občutljivih na cvetni prah vse več. Tile Quercetini, kačji strupi in zapufran C me sicer malo begajo, a bom pobrksl po netu in mi bo vse jasno. Jasno pa je, da potem rabim še dobrega akupunkturista in homeopata. Glede na to, da tele dneve kar dobro prenašam, čeprav sem občutljiv, bo tole naloga, ki jo lahko malo bolj dolgoročno obravnavam, Hvala za nasvet in upam, da te farmacevti ne bodo preveč postrani gledali.

  2. Terminator says:

    Uf to je pa treba skor majčken urnik sestavt kdaj kaj vzet, samo, če res tako dobro deluje (sem prepričan da!) in pomaga kot je tebi, je nedvomno vredno poiskusit. Ne vem, če ne bom teh podatkov posredoval mojemu bivšemu šefu. Tak čas, je on (jaz mu pravim Krištof, drugače je Christoph🙂 ) skoz totalno posmrkan in komej sproti robčke skup nabere. Počakam še na kakšen komentar, če bo še kdo poskusil in povedal kako deluje, pol mu pa svetujem.
    Aja, a pa te stvari dobis pr nas v lekarnah, kakšen pa je to zapufran C vitamin?

Leave a Reply

