To See or Not to See

This entry was posted in Life is a meditation, quotes and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to To See or Not to See

  1. Liam says:

    Hey! Where’s my Green Queen? Here, to make up for my long absence,I’m sending you some lovely music to listen to while lazing in the sun:

    A big soft hug for you!!

  2. Sabina says:

    Noro dobra misel!!! Všeč mi je! Spomnila me je na definicijo “pridnega otroka”-tak si, kot si mi všeč🙂. Vedno smo vmes… jaz, mi…
    Luštna skladbica, Liam!
    Sončni žarek obema!

  3. Rumi says:

    Malo sem poanalizirala svoje prijatelje, znance in seveda tudi sebe in moram reč, da ta misel res drži. Si jo bom zapomnila in se opomnila, kadar me bo spet imelo, da bi po svoje odreagirala na stvari, ki so v resnici čisto drugačne kot jih doživim.
    Pesmica je pa tudi meni zelo všeč.
    Imej se lepo in po dolgem času spet uživaj na toplem sončku.

Leave a Reply

