Ko tišina bobni

poklonim se luni

svinčnik ostaja zaprt

priča tišini –

ki bobni v meni

 

This entry was posted in Random Scribbles and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Ko tišina bobni

  1. sabina says:

    Naj bo takšna tišina veličastna. V objemu lune.

  2. Rumi says:

    Kako sem vesela, da sem v pošti spet našla tvoj Wabi. Tako zelo sem ga pogrešala in strah me je bilo, da je vzrok tvoje slabo počutje. Bodi lepo in naj te sonce napolni z energijo.

  3. janez says:

    Kje si se potepala?Odmor se mi je zdel kar malo dolg, a pesmica kaže, da si v polni formi. Lepo se imej in naj ti preko vikenda bobni predvsem tišina.

Leave a Reply

