V dolini otroških sanj

Včeraj sem bila prvič po osmih letih blizu “pravih” hribov.

Še pred svitom sem pristavila lestev in splezala na oblak, ki je lebdel nad hišo. Bil je prav tako mehek, kot postelje v Angliji tako, da sem se nekaj časa samo pogrezala, kar na lepem pa sem ugotovila, da mi prav močno piha okrog ušes. Pod mano so bežale kolone avtomobilov in rabila sem kar nekaj minut, da sem ugotovila, da se je moj oblak spremenil v laboda. Kot bi trenil sva se znašla v Krmi in pristala na strehi hišice od Jankota in Metke, ki sta trenutno na počitnicah na morju.

V srednjem predalu desno od hladilnika sem našla še zaprto škatlo Domačice, pripravila sem nama še kakav z ovsenim mlekom in vse skupaj  odnesla na travnik pred hišo. Ko sva se okrepčala  sva šla raziskovat skrite kotičke mojega otroštva in med potjo sva nabrala še celo košaro brusnic in malo počohljala bikca Jaka, ki se je prav veselo pasel pri Kovinarski koči.

 

Lahko noč in ne smrčite preveč, da ne bodo zvezde popadale z neba.🙂

This entry was posted in Oh, Joy!. Bookmark the permalink.

3 Responses to V dolini otroških sanj

  1. sabina says:

    Kako čudovito! Želim ti še več takšnih pobegov!!!
    Ujemi vse žarke sončka podnevi in navdihe lune ponoči!

  2. Rumi says:

    Stiskam pesti in neskončno si želim, da bi se ta čarobna dolina spremenila iz doline sanj v dolino tvojih nedeljskih pohajkovanj.

  3. janez says:

    Tanja, še dobro, da si zajahala prijazen oblak, saj je bila cesta na Gorenjsko sila neprijetna. Preseljevanje narodov, avtomobili nabasani, da je le kaj, v avtomobilih pa praviloma dobro zapečeni buhteljni, seveda v tistih, ki so potovali proti Karavankam.

    Dolina Krme je res čudovita in blagor tistim, ki jo lahko tako tudi doživljate. Tudi reka, verjetno Sava Dolinka je čudovito pobarvana in kar čutim, kako bi te zarezalo do kosti, če bi se v dneh, ki prihajajo, pregreti zavalili vanjo! Prosim, čim prej nov opis kakšnega podobnega, pa čeprav krajšega potovanja.

Leave a Reply

