Presne zelenjavne polpete in jesenske štrikarije

Pozdravljeni!

Ne morem verjeti, da me kar tri tedne ni bilo na spregled. A vreme je bilo čisto prelepo, češplje pa preveč polne, da bi tičala za računalnikom. V teh treh tednih smo tretjino sadovnjaka predelali v marmelade, tretjino smo ga posušili, tretjino pa ga imamo za sproti. In ta sproti se zadnje čase velikokrat spremeni v kukije s čežano ter jabolčne pite in zavitke tako, da ves čas lepo diši po jeseni s cimetom.

Zaposlena sem bila še s tole odlično knjigotukaj pa je tudi polovica klikov mojih.

Letos sem se po devetih letih odločila tudi malo osvežiti zimsko garderobo. Ampak v trgovino prisežem, da ne morem več. Ob poplavi cenene, dolgočasne kitajske robe mi postane kar slabo. Vse je enako, vse brez duše in šarma. Ko pa pomislim na sweatshop-e in na petletne delavce in delavke pa vem, da če bi kaj takega kupila, ne bi mogla več mirno spati. Samo za občutek: šivilja v Mehiki za 100 prišitih ovratnikov dobi 0,05$. Podatek je iz knjige Eco Chic avtoric Matilde Lee in Katherine Hamnett.  Naprej pa lahko izračunate sami.

Tako sem v japonski trgovinici  Pomadour24 na Etsyu naročila kar revijo z vzorci za pletenje, še pletilke nabrusim in gasa…. leva, desna, leva, desna do nove jopice, ki bo spletena iz eko alpaka volne v barvi čokolade. Kupila sem tudi gladek žamet v burgundsko rdeči in deep purple barvi iz katerega mi bo mami sešila krili. Tople volnene hlačne nogavice pa imam že od prej.

Za konec pa še recept za presne zelenjavne polpete, ki so kot nalašč za v potepinski nahrbtnik. Naši so danes vandrali po Istri.

In tole je recept za  8 burgerjev:

 1 skodelica sončničnih semen

1/2 skodelice semen zlatega lana

1/4 skodelice konopljinih semen

1 paprika

1 korenje

1 majhna bučka

1 čili

1 majhna čebula

šopek peteršilja

pest sveže bazilike

pol pesti svežega origana

1 žlička zmlete kumine

sol po okusu

Papriko, korenček in bučko zelo drobno  sesekljamo. Čebulo, čili, peteršilj, baziliko in
origano zmeljemo z ročnim mešalnikom in dodamo k sesekljani zelenjavi. Sončnična
semena in lanena semena zmeljemo v kavnem mlinčku v moko in stresemo k
zelenjavi. Dodamo še konopljina semena, kumino in sol. Vse skupaj dobro
premešamo. Med dlanmi obikujemo burgerje s premerom
približno 6 cm. Debelina naj bo približno 1 cm, da se lepo posušijo. Sušimo jih
v Excaliburju 3 ure pri 115F.

Lepo se imejte. Pa, pa.

This entry was posted in Veganski kotiček and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Presne zelenjavne polpete in jesenske štrikarije

  1. Rumi says:

    Kako si mi s temle postom še polepšala lepo jesensko nedeljo. Ko bi vedela kakšen kamen se mi je odvalil s srca ko sem med pošto odkrila Wabija.
    Kar se tiče oblačil se popolnoma strinjam s tabo in tudi pomislim ne, da bi podpirala to moderno suženjstvo. Sicer je pa vintage trenutno najbolj in pa tudi pletilke in kakšna klopka volne je še pri hiši, samo znanje bo treba malo obnoviti, kar priznam, da že 25 let nisem prijela pletilk v roke.
    Burgerji pa bodo na mizi že jutri, konec tedna pa, če bo vreme zdržalo še v nahrbtniku.
    Uživaj v teh poletnih jesenskih dneh.

  2. janez says:

    Sem prav vesel,da si se končno oglasila. Upam, da lahko uživaš v teh prekrasnih jesenskih dnevih, sploh še, ker so se brivci trav umiril, tako da kosilnice ne brenčijo od jutra do večera. No pa tud kmetje bodo kmalu zaključili s koruzo in potem nastopimo “neslišni” in neškodljivi štiharji. Ja, jaz bom treniral z lopato, moja žena pa, po tem kar je videla, verjetno s pletilkami. Držim pesti, da ji boj kaj dobrega ratalo, tebi pa želim, krasno nadaljevanje jeseni.

  3. sabina says:

    O, kako sem te tudi jaz vesela tukaj!!!! Pa če bi napisala le pozdravček….
    Ob lušnih slik’cah, namigih in receptu pa sploh… Sem ravno včeraj dobila nekaj svežih velikih paprik🙂
    Ideja o pletenju je tudi meni zelo všeč. Ko smo malce več bili na poti in sem bila sopotnica, sem si nakvačkala in spletla nekaj drobnarij, sedaj pa… volna me sicer še čaka… In verjetno kakšna priložnost za njo tudi, a ne?!”Taprava” volna ima poseben čar…

  4. sabina says:

    Imej s sončkom obsijan in nadvse sladek teden!!!

  5. Tanja says:

    Hvala Rumi, Janez in Sabina za lepe komentarje. Tudi jaz sem vas pogrešala. Še Liama čakam.🙂🙂 Kje pa si ti potepuh?🙂🙂

  6. Liam says:

    Here I am. Just arrived back home.
    I love the rustic and wabi feel to the knitwear above!! And GM’s vocals….surreal. I was so lucky to have seen him live. Hugs to you!

  7. Manca says:

    Jesen je tudi mene prinesla domov. Kako prijetno se je vrniti v pisano družbo Wabija.
    Doma pleteni puloverji, jopice, kape, šali, rokavice ogrejejo tudi dušo, ne samo telo. Noben novodoben flis jim ni kos. Pa še tako čudovita oblika meditacije je pletenje, kot nalašč za dolge zimske večere – leva, desna, leva, desna….., vse drugo izgine iz misli in leva, desna te zazibata v miren, globok spanec.
    Bodi lepo in ujemi čim več jesenskega sončka.

Leave a Reply

