Igrače, prijazne otroku in okolju

Ko sem bila majhna, sem imela samo eno punčko – Barbiko. Hotela sem jo imeti samo zato, ker so jo imele vse moje prijateljice. Ko pa sem jo dobila, nisem vedela kaj naj z njo počnem. Toliko bolj zabavno je bilo smučati in v gozdu graditi hišice za gozdne vile in risati snežake v oblakih nad gorami. Barbiko sem tako že drugi dan postrigla čisto na kratko in jo zaprla v omaro, kjer vsa vitka, blond in popolna leži še danes.

In zdaj, zdaj bodo na naše police prišle še najnovejše, po celem telesu tetovirane Barbike. Plastična strašila z oranžnimi lasmi, električno kitaro, črnimi škornji in nogami trikrat daljšimi od trupa pa sta starša te dni videla v eni izmed izložb v Kranju.

Ker vejamem, da tudi vi, ki redno spremljate moj blog, niste preveč navdušeni nad kitajsko plastiko in nad izkoriščanjem tamkajšnjih delavk in otrok in ker neradi deklicam vsiljujete izrojene lepotne ideale, spodaj nekaj luštnih punčk. Vse so iz prijetnih naravnih materialov, ki so zdravi za mamo Zemljo in otrokov razvoj.

Seveda pa lahko naravne punčke z nekaj potrpežljivosti, vaje in domišljije izdelate tudi sami.

Načrt za dobre vile:

 Waldorfska punčka Colette. Je unikatna, tako kot vse waldorfske punčke, v njej pa se skriva kar 30 ur ročnega dela. Cena je temu primerna, se pa najdejo na Etsyju tudi mnogo cenejše. Najceneje pa je seveda, če kupite pdf navodila in punčko izdelate sami.

 In še skodrana bučka Ember:

Waldorf Doll, Ember. 12 inch Waldorf Doll

Pa še veliko cenejše waldorfske punčke. Narejene po vaših željah:

Custom Handmade Cloth Waldorf Doll

Za konec pa še navodila za amigurumi prijatelja:

Amigurumi Sweetheart Dolls Crochet Pattern

Želim vam sončen konec tedna!

This entry was posted in For Love of Our Planet and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Igrače, prijazne otroku in okolju

  1. sabina says:

    Tanja, hvala za tako pravljični utrinek dneva! Waldorfske pupe mene vedno prevzamejo. Res imajo ceno, a po mojem mnenju, odtehta. Mi imamo par bombažnih waldorfskih pup, takšnih, za crtljanje (Kathe Kruse) iz Vile Maline (cena 20 – 25 eur). Eno, takšno, večjo, pa, ko malc e zrastemo. Zdaj jih pokukamo, potipamo, pobožamo po laseh… Sem jih pa lansko leto občudovala v eni izmed otroških trgovin v tujini. Neskončno jih je, a vsaka govori svojo zgodbo. Čarobno.
    Takšne pletene, kvačkane ali iz blaga pa… ali se naredijo doma, kupijo pri puncah, ki z veseljem šivajo, društev, katerih nakup omogoči njihovim varovancem bolj sončni vsakdan. Vse to šteje. In doma otrokom pričara mehkobo in lastno izraznost. Naj jim! To potrebujejo.
    Tudi tebi s sončkom obisaj vikend!

  2. janez says:

    Doma narejene punčke, po krojih ali kar tako in če pri tem sodeluje še otrok, so zagotovo naložba, naložba v oblikovanje vrednot otroka, naložba v boljši svet. Seveda si MORAMO zato vzeti čas, a na žalost mnogim čas prebit v prazno pomeni več in svojo vest in vsaj kratkoročno najlažje operejo s kupi poceni in kitajske šare. “kitajska šara” v tem primeru ne pomeni, da imam kaj proti Kitajcem, ki se podobno kot mi ali pa še bolj, trudijo, da bi jim bilo čim lepše na svetu.

  3. Zulejka says:

    Hej, a to so slavne waldorfske punčke? Tako ala tiste iz slike “veliko cenejše…” sem imela tudi jaz, no, še malce bolj preprosto, in imela sem jo najraje. Pa še enih par drugačnih punčk, ki jih je naredila mama, in sem se veliko raje igrala z njimi kot pa z barbikami. Ko smo že pri igračah, ravno danes sem se zaljubila v tegale gospoda mačkona http://studiotrinajst.blogspot.com/2011/11/moj-najnovejsi.html😉 me je kar prijelo, da bi začela šivat igračke! Fajn objava!

  4. Valentina says:

    Tkole punce, lahko ga samo gledate, ker Leon-Darcy je moj! Upam samo, da se me ne bo prav kmalu naveličal🙂. Sicer ima svojo mačjo punco ampak na tisto nisem nič ljubosumna. Saj bi jo pokazala ampak ona je pa sploh fina in pravi, da se pusti fotografirat samo profijem, kar pa jaz žal nisem. Enkrat jo bom na skrivaj škljocnila in vam jo pokažem.
    Tele punčke so pa krasne. Mene že dolgo matra da bi se lotila punčk ampak so me tiste od Jess Brown preveč obsedle in kar koli čaram, vedno pride nekaj preveč podobnega in žal slabšega.
    http://jessbrowndesign.com/

  5. Tanja says:

    Valentina, živjo! Že klikam na link.:) Lepo nedeljo!

Leave a Reply

