Silvestrovanje ob kostanju, Jaga Baba in pismo iz Nepala

Tako, pa smo v novem letu. Ampak v resnici smo ravno tam kjer smo bili včeraj in tam kjer bomo pojutrišnjem. Vsaj tako pravi Einstein, ki je rekel, da čas obstaja samo zato, da se ne zgodi vse hkrati. Je pa novo leto dober izgovor za raketiranje in petardiranje, čeprav moram našo vas prav pohvalit…. Je bilo tako lepo tiho, kot da bi vsi pospali ob  silvesterskem TV programu.

Najdaljšo noč v letu sem tako izkoristila in se posvetila sebi: postrigla sem nohte in razbila dreade na zatilju glave, ki so se mi pojavili tam nekje za vse svete🙂. Večerjali smo kostanj in tako v skrinji naredili nekaj prostora za kašo iz kakijev. V čisto nov zvezek sem napisala tudi prvi haiku letošnjega leta, ki se mi je tako dobro ponesrečil, da če jaz ne bi bila jaz, ga verjetno ne bi prekosila več let, tako pa ga bom verjetno že v prihodnjih dneh. Večkrat sem v pižami stopila tudi na teraso in zrla dol po bregu v gozdnato črnjavo, če bi kje ozrla Jago Babo, da bi jo prosila naj mi za novo leto načara nove nožice, ki bi me kam prinesle, saj me te stare, že osem let niso nikamor. Ob polnoči smo pili čaj nabran na poletnih travnikih in metali polena na ogenj, ker me je zeblo v noge.

Za povrhu pa sem dobila prav na silvestrski večer še pismo od “naše” Suju iz Khandbarija v Nepalu. Več o Khandbariju, sirotišnici in naših sponzorirancih najdete tu in tu pa tu in tu. Tu- tu!! In seveda iz prve roke pri Dunji,  kateri sem tudi ukradla sliko Suju s štručko.

Tukaj pa je še pismo, ki ga ji je pomagal napisat njen učitelj Zlatko kot ga je poimenovala Dunja. Takole lepo se bere:

Je pa začetek novega leta tudi zelo primeren čas, da če ne maramo svoje zgodbe, zmečkamo papir, ga vržemo v koš in začnemo znova, ker ne smemo pozabiti, da smo nalivka in ne papir.

This entry was posted in Naredi dobro delo, Oh, Joy! and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Silvestrovanje ob kostanju, Jaga Baba in pismo iz Nepala

  1. janez says:

    Tanja, najprej ti želim, da bi bilo leto, v katerega smo polni pričakovanj vstopili, leto, ki te bo napolnilo z energijo, tako da te bodo lahko tudi tvoje “stare noge” nosile naokoli kot za šalo!:) , tudi na ogled Khandbarija in na obisk k tvoji Suju. A si lahko samo zamisliš, kaj vse bi imeli v sirotišnicah, ne samo v “tvoji”, če ne bi bili ljudje tako presneto neumni in prevzetni in svoje težko prislužene evre raketirali v jasno nebo, ali še bolje v gosto meglo. Tudi za tako norost je Einstein pogruntal dober izrek, ki glasi približno takole: za vesolje ni bil povsem prepričan, da je brezmejno, prepričan pa je bil, da je taka človeška neumnost. Sem pa kar prepričan, da ste ena redkih vasi, v kateri se še na Silvestra lahko spi! :

  2. Rumi says:

    Draga Tanja,

    trdno upam, da te novo leto bogato obdari z energijo, ki bo tvoje nožice spet pognala na vsakodnevni potep po vaših zelenih travnikih. Ob tem norem pokanju pa tudi jaz kar naprej mislim kaj neki žene ljudi, da tako lahkomiselno poganjajo v zrak težko prislužen denar in ob tem povzročijo še toliko gorja starim, bolnim, majhnim otrokom, živalim. Le kakšno zadovoljstvo lahko čutijo ob tem? Če bi ta denar, namesto da ga poganjajo v zrak, podarili pomoči potrebnim sosedom, sovaščanom ali pa otrokom kot je Suju bi jim bilo toplo pri srcu vsakič ko bi pomislili, da so nekomu polepšali praznike, oziroma (če gre za sponzoriranje) celo življenje.

  3. mata says:

    S prispevkom si mi polepšala začetek leta. Juhej!

  4. sabina says:

    Draga Tanja!
    Me veseli, da ste na zadnji dan leta združili utrinke vseh letnih časov, dragocenih trenutkov, prijetnih opravil, miru in tišine. Čudovito pisemce! Držimo pesti za uresničene želje!!!!! Naj se zgodi!

  5. Šuki says:

    Tanja, srečnga pa najhitrej zdrauga!
    Želim, da najhitrej dobis nazaj spet tvoje prave nogce!
    Dunjevanje je vsakic posebej res zanimivo in toplo branje. Lepo je nekomu malo polepšati in olajšati življenje!
    Kar tako naprej.

  6. Mai Li says:

    “kjer smo bili včeraj, kjer bomo jutri, dredi, haiku, pidžama, Jaga, nožice nove, čaj v poletju nabran, ogenj in polena, Suju in štručka, You are great for us, nalivka in ne papir”

    Tale dišeč šopek je ostal v meni in me zdaj krasi,
    hvala.

    topel pozdrav (vsako srce dobi tisto, za kar najbolj moli … prej ali slej.)
    Mai Li

  7. Tanja says:

    Hvala vsem za komentarje (še in še me razveseljujejo!!) in ker upate z menoj. Tudi vsem vam želim, da si pričarate najlepše 2012.

Leave a Reply

