Čaj je najboljši v sedanjem trenutku

Danes bo post bolj kratek, ker bo čez 15 minut na mizi čaj. Sestavine nabrane danes, tik pred temo na našem travniku, vrtu, zadaj za hišo, kjer raste lipa. Čarovniške sestavine, ki pozdravijo skoraj vse in ti skodrajo lase so: bezgovo in lipovo cvetje, plahtica, materina dušica, trpotec, kopriva, preslica, črna detelja, rman, listi robide in jagodnjaka. Po skodelici takega čaja me vsak večer znova prime na vodo, da bi vzela spalno vrečo in šla po bregu navzdol do roba gozda, se ulegla in poslušala kako pod zemljo smrčijo miši.

O, gozdne jagode, gozdne jagode! Te bodo pa vse zame, za druge je bolj zdravilna preslica, ker kar sumim, da jim primanjkuje silicija🙂.

Za konec pa še izjemna June Tabor in mojster kitare Martin Simpson:

Lepo spite.

This entry was posted in For Love of Our Planet, Garden of Eden, Oh, Joy! and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Čaj je najboljši v sedanjem trenutku

  1. mata says:

    Zasanjano ležanje na približno udobnem ležalniku, srebanje čaja, pa čeprav nima čisto vseh mamljivih sestavin z vašega “hišnega roba” in poslušanje tele June in Martinovih uglašenih strun- ja, kaj še češ lepšega. Življenje je lahko tako enostavno in tako lepo, da se ti kar megli. Pa lepe wabi sabijevsko urejene sanje:)

  2. Valentina says:

    Tole je moral biti pa pravi užitek. Pa še lase skraužla! Nujno bom poskusila tole tvojo mešanico, da mi malo sfrtajčka moje ravno ravne lase🙂. Tudi jaz se bom spet lotila nabiranja čajev, včasih sem že, tašča me je naučila, ona je prava Pehta, obvlada. Malo sem nabiranje opustila, ko so prišli otročki, nekako mi je vedno zmanjkovalo časa. Sicer pa sem po naravi nabiralka, to vem, ker ko sem v hribih, ves čas skeniram in gledam kje je kakšna rožca. Lahko noč tudi tebi.

    • Tanja says:

      Hejhoj, Valentina,
      preslica je zaradi silicijeve kisline res prima za lase, tiste krhke in nagnjene k cepljenju. Piše tudi, da krepi nohte in pomaga za ohlapno kožo. Tisto o kravžljanju las pa je bil le hec. In sedaj mi je žal.
      Naj ti sije sonce.

  3. Sabina says:

    Kako diši!!!! Čaj. Jagode.
    “Malocoprnije vedno dobro dene,” je dejal Strahec Sapramiški. Morda pa se je smrčanje kakšne drobcene živalce vseeno slišalo do tebe:)

Leave a Reply

