Junijski vrt diha s polnimi pljuči

Luščenje graha. Zadnje tri dni ga je vsako jutro za celo košaro. Starša bolijo prsti, mene pa napenja, saj sladke kroglice druga za drugo izginjajo v mojih ustih🙂.

Letos je vrt drugačen, še lepši, ker pustimo rastlinam, da rastejo tako kot v naravi… da zacvetijo in naredijo seme.

Takole semenijo redkvice.

Cveti lanskoletni peteršilj in cveti in semeni hkrati kodrolistni ohrovt.

Motovilec je že zdavnaj odcvetel in odvrgel seme. Tako bo v nekaj letih iz udomačene zelenjave  postala divja in taka bo še bolj polna življenske moči. Pri “divjem” vrtu mi je všeč tudi to, da si vsak semenček sam izbere prostor, ki mu je najbolj všeč, kjer so pogoji zanj najbolj ugodni.

Letos imamo že kar nekaj samoniklih paradižnikov pa tudi tisti vzgojeni v valilnici so se po hudih nalivih z vetrom prav čudežno obrasli.

Samonikla je tudi grmasta špinača, ki je kot prava konkvistadorka zasedla oba vrtova. Se mi kar zdi, da bo drugo leto tako tudi z amarantom.

Veter pa nam je s svojih vandranj prinesel šopek kamilic, sončnico – eno samo, a lepo pa je posadil zimsko lačen ptiček.

Upam, da se imate lepo, da vas plavutke in gorski čevlji ne žulijo preveč🙂.

This entry was posted in For Love of Our Planet, Garden of Eden and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Junijski vrt diha s polnimi pljuči

  1. janez says:

    Krasen vrt, ves “podivjan” in z lahkoto bi šel na ogled v Rože & Vrt.

  2. Flora says:

    Nebesa🙂.

  3. sABINA says:

    Oooooooooooooooo!
    Jaz pa čist happy, ker sem dobila “frišno” blitvo in solato…

  4. Nataša says:

    Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii …. ne vem kje naj začnem. Čudovit grah! Meni se je že ves posušil ravno danes sem ga zmetala ven. Hkrati pa navdušeno ugotovila, da so na paradižniku že plodovi. In mislila sem danes nate in na tvojo oko, ko sem plela okrog zemeljskih mandljev, okre in perujskih češenj, ki so se same zasejale. Tvoj vrt je cel roman – lep in zanimiv.

    • Tanja says:

      Ja, Nataša, sedaj mi moraš pa takoj povedati, kaj so to zemeljski mandlji in kaj perujske češnje. Ali so perujske češnje andske jagode🙂.

      • Nataša says:

        Oprosti, ker ni bilo takoj … tako je – perujske češnje so andske jagode. Lani sem jih prvič sejala in odslej jih bom vedno. Tako slastne so. Ko so popolnoma zrele še posebej. Ampak jaz jih imam rada tudi, ko niso čisto zrele, zato redko kateri uspe dozoreti🙂 Pa še čarobno privlačne v svojih zlatih pergamentnih srajčkah so.
        Zemeljske mandlje sem pa dobila v dar od prijateljice. Menda so poslastica.Pravijo jim tudi chufa oreščki. Bomo videli, kaj bo iz njih🙂

        • Tanja says:

          Nataša, hvala za odgovor. Tudi pri nas smo lani prvič posadili andske jagode in rodile so tako obilno, da smo jih komaj sproti obirali in vsak, ki je prišel na obisk jih je moral odnesti najmanj eno košarico🙂. So se pa zelo lepo obdržale v shrambi (imamo zemljanko) in zadnje smo pojedli za novoletne praznike. Nekaj sadik smo jeseni obrezali in jih pustili v zemlji, če bi mogoče spomladi odgnale, pa nam je vse pohrustal voluhar😦. Letos smo jih spet posadili in že prav lepo cvetijo. Zemeljske mandlje sem pa zasledila v eni švicarski semenarni in drugo leto jih preizkusimo. Boš povedala kakšni so, a ne?

Leave a Reply

