Zrastle so sladke

100_6766m

100_6769m

100_6752m

100_6754m

In jaz sem srečna. Živim v jagodnem svetu – dišečem in sladkem in kot velika debela miš čepim med rdečimi plodovi in jih previdno trgam in jem, dokler ne ostanejo samo jagode, jaz in vrt – moje bogastvo. Lepotice na slikah so z našega istrskega vrta. Doma, pod hribi je letos premrzlo in premokro. Pod nogami vse klokota, kot bi spodaj v črnini ždela velika vodena pošast z jezeri namesto oči in čakala, da nas vse skupaj požre.

Na vrtu nam še posebej uspeva rogovilček, ki ga imamo dovolj za vse anemike v EU in grmasta špinača, ki sem jo pred dvema letoma navdušena in nevedna uvozila iz Švice, sedaj pa bode že s skoraj vsakega vrta v vasi.

V zadnjih dneh pa me ne navdušujejo samo jagode, ampak tudi film o znani švicarski zeliščarki Juliette de Bairacli Levy:

Če vas bo v prihodnjih dneh kaj poneslo k soncu, oziroma oblakom, si lahko naberete cvetove čemaža, ki so čudoviti za na solate, pa smrekove vršičke za klasični sirup, lahko pa jih tudi posušite za čaj. Tu v dolini pa s sladkim vonjem že privabljajo cvetovi bezga in lipe.

Pazite na svoje najdražje, sploh tiste najmlajše:

This entry was posted in Garden of Eden and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Zrastle so sladke

  1. Sabina says:

    Do sem dišijo! Uživaj v vsakem jagodnem trenutku!!!!
    Sicer pa sem že ugibala, kje ste ujeli te dni pri vas sonček…
    Hvalaaaaaaaaa za zanimiv film! In novo radovednost!
    Pošiljam tople pozdravčke!

Leave a Reply

