Ribez in male sladke sreče

100_7020

Rada sedim ob ribezovih grmih, sploh zvečer, ko mehka svetloba zahajajočega sonca pronica skozi rubinaste kroglice. Leto se ga kar ne morem najesti. Najraje ga imam v doma pripravljenem mandljevem mleku, skupaj z jagodami, malinami, kosmuljami in josto. Pa seveda kar takega, ki ga z zobmi smukam z vejice.  In če jutri oči ne bo prišel čisto prepozno iz službe, bo skuhal še nekaj kozarcev marmelade.

100_7010

100_7014100_7039

Se je pa včeraj začela tudi sezona borovnic. Dopoldne mi je mami prinesla prvo skodelico ameriških, zvečer, ko pa sta z Bogdanom posekala suh gaber, ki nas bo grel pozimi, pa je oči pod ameriškimi borovnicami, ki jih je lansko jesen oskrbel s kislo zemljo iz gozda, našel tudi nekaj čisto pravih, gozdnih, ki jih je prinesel domov z zemljo.

Sem pa danes prvič po desetih letih obula nove čevlje. Naredila sem nekaj korakov, potem pa sem jih skrbno zložila v omaro in jo tesno zaprla. Bosa sem šla k meni najljubšemu hrastu in na razglednici napisala dve drobni pesmici: eno o neskončni modrini, drugo o minljivosti življenja. Včasih sem za srečo potrebovala velike stvari: pršič v italijanskih Dolomitih, ravno pravšnji veter z Velebita, desetke v indeksu in praznovanje novega leta na vročem, belem pesku. Sedaj potrebujem le bose noge in sedembesedno pesmico.

Vse lepo, vsem vam.

This entry was posted in Garden of Eden and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Ribez in male sladke sreče

  1. Sabina says:

    Oh, Tanja, kako drobcene sreče!!! A tako srečne! Kot so srečni trenutki, objem, dotik, prijazen pogled, ja, pa bose noge…
    Použij dan! Naj bo poln drobcenih sreč! In hvala, ker jih deliš naokoli!
    Použij današnji dan!

  2. Nataša says:

    Kakšna blagodejnost in lahkotnost veje z vašega vrta in sveta, ravno prav za bose noge🙂

Leave a Reply

