Our Vegetable Garden In the Last Days of December

100_7881m

100_7882m

100_7888m

December has been unusually warm this year, which has allowed some humble, yet sturdy vegetables to not only survive but even to thrive in these short days. Usually, the soil would be deeply frozen by now, calmly resting under a thick layer of snow.

I’m grateful for the vegetables to give us delicious food full of life force, which is so important in winter. Lamb’s lettuce, radicchio, two varieties of kale, Brussels sprouts, leek, collard, parsley are still living with such intensity and trust that I have to admire them. Their roots are blanketed with now decaying leaves, brought to the garden by the gale winds which battered our village in mid-November.

100_7886m

100_7872m

100_7875m

100_7889m

100_7892m

I would also like to let you know that now I have a Twitter account and you are warmly welcome to visit me there.

I wish you many peaceful and happy moments in 2014.

This entry was posted in For Love of Our Planet, Garden of Eden and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Our Vegetable Garden In the Last Days of December

  1. Nataša says:

    Vau, Tanja! Kako lepo videt🙂 Sicer je tudi moj vrt še živ, a daleč od bujnosti, ki jo je videti na tvojih slikah. Sem vesela zate in za tvoje. Želim ti prijeten skok v novo leto, ki naj ti prinese vsega ravno prav.

    • Tanja says:

      Nataša, hvala, hvala za lepe želje. Všeč mi je “…ki naj ti prinese vsega ravno prav.” Ljudje vse bolj pozabljamo, da je ravno prav hkrati tudi dovolj. Vse lepo tudi tebi in tvojim najbližjim.

  2. janez says:

    Sem že kar pogrešal tvoje zapise in najmanj kar sem pričakoval za novo leto, so pa tile krasni posnetki živahnega zelenjavnega vrta. Povezovalni tekst je kot običajno, odličen. Vse najlepše in veliko radosti v letu 2014, tako doma kot tudi na vrtu.

  3. Rumi says:

    Draga Tanja,
    ob koncu leta bi se ti rada zahvalila za tvoje lepo pisanje, ki me je razveseljevalo, za misli, ki me bogatijo in mi v težkih trenutkih preženejo slabo voljo in žalost in mi vlivajo moč in optimizem. Pa hvala za prelepe fotke, ki učijo videti tisto pravo lepoto, ki je povsod okrog nas.
    Naj ti novo leto prinese veliko lepega, predvem pa boljše počutje.

  4. Sabina says:

    Koliko dobrot se bohoti še pri vas. Čudovito! Se enkrat pritihotapim po prstih po kodravčka:)
    Ja, tudi jaz sem pogrešala tvoje zapise, sedaj pa kar zamujam:)
    Tanja, vse dobro!!!!! Naj bo leto tvoje! In vaše!

Leave a Reply

