Nature’s Calligraphy

wintersky

Image | This entry was posted in Tiny Poems and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Nature’s Calligraphy

  1. Sabina says:

    Kako lepo! Naravnost čarobno!
    Ujemi trenutke zase!

  2. janez says:

    narava je res čudovita in tudi največji mojstri kaligrafije ne moreje tako čudovito risati. ob tem je še tako neverjetno potrpežljiva. zardevati bi morali mi, ne pa “tvoje” prekrasno nebo, saj delamo z njo, kot da je vse ustvarjeno samo za nas in se mora z našo generacijo tudi končati. drugače pa, po pravem deževju z grmenjem, je pri nas pravkar posijalo sonce in beli Julijci se slikajo na čudovito modrem ozadju, kot nalašč za tvoje fotografske umetnije

  3. Nada says:

    Ljuba Tanja, ne samo mene, tudi malo Piko si razveselila s srckom in prelepo ovojnico. Hvala za tvojo pozornost in lepe zelje.
    Glede zgornje lepote pa tele moje misli. Ona je nasa najvecja uciteljica in najvecja umetnica – Narava. Njena ” kaligrafija ” je enkratna in neponovljiva, treba je ujeti trenutke za obcudovanje njene umetnosti, saj zato smo pa tu, a ne?
    Nekoc sem fotografirala drevesa, v vseh letnih casih, izbrala sem prav poseben prostor in se postavila tja in lovila cudovite krosnje v objektiv. Ali niso drevesa kot ljudje, eden ni enak drugemu, upogujejo se vetru,kot mi zivljenju? Jaz bi lahko sedela v travi in opazovala krosnje ure in ure… In imam tudi svoje drevo! Dobila sem ga kot tanko vejico za 40 . rojstni dan, danes pa je ze mogocna lipa, pod katero smo postavili klopco. In zdaj si zelim macesen, pa pravijo naj ga kar v hribe hodim gledat…kdo bo pa pometal iglice….
    Tanja draga, jaz pa tebi( in sebi ha,ha) zelim knjigo tvoje poezije. Saj clovek lahko krizari po tvojem blogu …..a knjiga, knjiga pesmi, ki jo vzames v roke, ko cutis potrebo po lepem je cisto nekaj drugega. In poglej koliko ” materiala ” se ti je nabralo, ne more kar vsak izdati knjige!
    Vevericke se se nisem nagledala, ce mi kaj kapne , napisem. Lepe sanje ti zelim! Nada

    • Tanja says:

      Draga Nada,
      macesni so res čudoviti, seveda najbolj tisti v hribih, a tisti so daleč. Ker so tudi vsem nam tako všeč, smo enega mladička vzeli s seboj, ko smo se preselili iz Kranja. In ne moreš verjet, kako je v teh petih letih že zrasel. Ima toliko vej in toliko iglic, da je jeseni, ko tam sredi grabna žari kot sonce, videti že prav lepo. Upam, da ga tudi ti dobiš, ker ga je lepo imeti blizu, da ga lahko pogledaš spet in spet.
      Za pesniško zbirko mi pa manjka še nekaj let vaje. Rada bi tudi napisala kaj v slovenščini, kakšno tanko, pa mi sploh ne gre, ker sem se jih navadila pisati v angleščini, tako da se moram zdaj prav pošteno potruditi in vsaj poizkusiti napisati kaj, tudi lepo po naše. Je pa res moja velika želja izdati zbirko tank, predvsem pa si želim, da bi tudi drugi videli kako lepa, a hkrati preprosta pesniška oblika je to in kako se skozi pisanje le-te iz dneva v dan učimo negovat notranji mir, pozornost in sočutje do vseh malih rastlinic in zverinic, brez katerih svet še zdaleč ne bi bil tako lep, kakor je.

Leave a Reply

