A Story About Our Boat /Zgodba o najinem čolnu

Prosim, povej mi zgodbo

o valovih in galebih

in o najinem čolnu,

saj veš, o tistem,

ki v viharju ne potone

—–

Please, tell me a story

about waves and gulls

and our boat

you know the one, that doesn’t sink

in a storm

This entry was posted in Tiny Poems and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to A Story About Our Boat /Zgodba o najinem čolnu

  1. Sabina says:

    Tanja, sedaj pa le še Mojco Fo poklicat za ilustreacije, pa knjigo v tisk. Že zadnjič sem tuhtala, ko sem prebirala Nadine komentarje, pa te slovensko angleške….
    Če se boš še dolgo obirala, bomo mi uredili🙂
    Prijazen in novih navdihov poln dan!

  2. janez says:

    Zgodbo verjetno lahko pove marsikdo, a prisluhniti velja tistemu, ki je tako zgodbo tudi živel- Saj viharji so bili in bodo, brez njih ne gre . Kdor misli drugače, sanja in zato moramo naše čolne skrbno negovati in vsakodnevno skrbeti in paziti, da se vanje ne prikradejo razpoke, ker sicer….

    Želim ti, da bi bila v dobrem čolnu z odlično posadko🙂

Leave a Reply

