Na poti je sneg, v loncu pa čaj iz borovih iglic

102_0193

102_0196

102_0205

Pozdravljeni,

prihaja velik sneg in upam, da ste pripravljeni. Upam, da so vaše omare polne kaše in ocvirkov in semen za ptičke, da ste nabrusili lopate ter se založili s knjigami, tako da noben zamet nikoli ne bo mogel do vas. Vem, da bo lepo. Ves svet bo postal okrogel in mehek in ne bo mogel več raniti nikogar. V kaminu bo bobnelo še bolj kot sicer in zrak bo dišal po brezi, po vetru in seveda po snegu. Na vso srečo sta danes oči in mami  s sprehoda privlekla en žakelj borovih iglic, tako da tudi če se do pomladi ne bomo odmetali bo vse ok, ker, kot ve vsak Mumin, je pozimi najpomembneje, da si lahko skuhaš čaj in juho iz borovih iglic in da imaš ob hiši gromozanski kup kar se da suhih drva.

102_0208

Tukaj pa še navodila za pripravo čaja. Borove iglice vsebujejo petkrat več vitamina C kot pomaranče, veliko vitamina A, predvsem pa toliko eteričnih olj, da vas po čaju začne boleti glava in črvičiti v trebuhu, a je to samo dober znak in pomeni, da morate jutri spet v gozd po sveže iglice, da se zaščitite pred vsemi vrstami epidemij, ki razsajajo po tem našem “modernem” svetu.

Torej: Iglice dobro operite pod tekočo vodo in jih drobno nasekljajte. Za eno skodelico čaja potrebujete eno zravnano žlico iglic. Stresite jih v vrelo vodo, pustite rahlo vreti 5 minut, odstavite in počakajte, da se čaj ohladi na za pitje prijetno temperaturo. Nato ga precedite in popijte kar takega, lahko pa ga posladkate z žličko medu in dodate nekaj kapljic limone.

Želim vam mirno noč.

Zvezde sijejo zeleno, svetlo in za vedno.

This entry was posted in Wildflower Moments and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Na poti je sneg, v loncu pa čaj iz borovih iglic

  1. Sabina says:

    Oh, mi smo pa tako nepripravljeni… brez drv in borovih iglic😦.
    Drv res ne potrebujemo, iglice pa še danes naberem ob poti, da poskusimo ta ‘zvarek’🙂
    Želimo vam nadvse prijetno zimsko pravljico in tisočere drobne snežinke, ki znajo na svoj način polepšati dan!
    Topel pozdravček

  2. janez says:

    ojla, že kuham in v kuhinji je tako, kot da bi prišel v kakšno gozdarsko lopo🙂. okus pa odličen, a pričakoval sem, da bo bolj skladen z vonjem iglic.

  3. Nada says:

    Tanja, ze ob branju recepta za ta caj mi je zadisala cela hisa. Ali pa nasa hisa disi po borovcu ze od predbozicnega casa, saj pri nas zaradi prostorske stiske nimamo bozicnega drevesca. Z Ljubotom sva nasla resitev in ze nekaj let pritrjujeva veliko borovo vejo nad mizo, okrasimo jo enako kot smrekico, ostane pa zelo dolgo, saj se iglice ne osusijo tako hitro. No surovine za tvoj caj imam kar tu!
    Pa nazaj k tvoji poeziji. Navdusena sem nad dvojezicnimi umetninami. Kako ti uspe ! , je napisal Janez. In res , par tvojih izbranih besed opise cudovite obcutke, pricara vse barve dogajanja, ki ga opisujes, kot bi clovek gledal sliko ali fotografijo . Ti znas svoje videnje preliti v besede! To je umetnost, ki je dana malokaterim. In ce se vrnem na dva jezika. Sprva nisem mogla verjeti, kako drugace slisim tvojo pesnitev v anglescini. Ko sem prebirala se in se , mi je postajalo bolj enako zvenece . Ja tudi tvoja anglescina je izjemna!
    Se mi je porodila ena ideja – v nasem novem centru imamo tudi lepo dvorano, kjer si zelim prirejati tudi kaksne kulturne dogodke. Malo se ze pogovarjam z Modrijanom o predstavitvah knjig itd. Zdaj pa se tebe vidim tam! Prikazali bi tvoje cudovite fotografije, ti pa bi prebirala svoje haikuje in tanke. Imas tudi zelo lep glas! Kaj mislis Tanja? Izberes dan, ko se bos pocutila dobro, jaz pa izberem publiko!
    Zdaj pa hitim kuhat tvoj caj in ti posiljam tople barve zahajajocega zimskega sonca za Bohinjskimi gorami. In vsem, ki te berejo in posiljajo tako lepe komentarje! Nada

    • Tanja says:

      Draga Nada,
      kako si me spet razveselila s tvojim komentarjem. Upam, da ti je čaj uspel. Veš, nekateri borovci sploh niso primerni za kuhanje. Pri nas so najboljši eni taki, že zelo gorski. Tisti, ki rastejo tu okoli hiše sploh niso primerni za pitje. Včeraj pa je oči prinesel eno vrečko iglic z morja, te pa so nekje vmes – ne posebno dobre, pa tudi ne zanič.
      Vesela sem bila, ko sem prebrala o tvojih dogovorih z Modrijanom. Iskreno upam, da ti uspe, da bodo v vaših lepih prostorih gostovale še lepe besede. Jaz sem zaenkrat še preslaba, da bi se lahko odzvala na tvojemu prijaznemu povabilu. Sem pa hvaležna, ker misliš name in mi do te mere zaupaš. Upam, da bom kmalu toliko boljša in da bo moje zdravje postalo bolj predvidljivo, da se bova lahko domenili vnaprej.
      Lep pozdrav proti Gorjušam.

    • Tanja says:

      Draga Nada,
      kako si me spet razveselila s tvojim komentarjem. Upam, da ti je čaj uspel. Veš, nekateri borovci sploh niso primerni za kuhanje. Pri nas so najboljši eni taki, že zelo gorski. Tisti, ki rastejo tu okoli hiše sploh niso primerni za pitje. Včeraj pa je oči prinesel eno vrečko iglic z morja, te pa so nekje vmes – ne posebno dobre, pa tudi ne zanič.
      Vesela sem bila, ko sem prebrala o tvojih dogovorih z Modrijanom. Iskreno upam, da ti uspe, da bodo v vaših lepih prostorih gostovale še lepe besede. Jaz sem zaenkrat še preslaba, da bi se lahko odzvala na tvojemu prijaznemu povabilu. Sem pa hvaležna, ker misliš name in mi do te mere zaupaš. Upam, da bom kmalu toliko boljša in da bo moje zdravje postalo bolj predvidljivo, da se bova lahko domenili vnaprej.
      Lep pozdrav proti Gorjušam.

Leave a Reply

