Yearning/ Hrepenenje

100_8113m

After this long winter

my fingers yearn

to touch

these crocus petals,

these soft green buds

——-

Po tej dolgi zimi

samo to –

dotakniti se

lističev žafrana,

zelenih brstičev

This entry was posted in Tiny Poems and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Yearning/ Hrepenenje

  1. janez says:

    …in vse bo čudovito. polno novega življenja, nove energije, pričakovanj, kaj še hočemo lepšega. pravo srečo imamo, da nismo kje ob ekvatorju, kjer razlike med letnimi časi niso tako izrazite. V kratkem se bomo lahko dotaknili in okusili tudi že regrata🙂 in to bo šele veselje.

  2. Sabina says:

    What a beauty! Naj trenutki trajajo… in trajajo…
    Mahava z oblački…

  3. Nada says:

    Ceprav skozi okno obcudujem debele kosme snega, sem v Dolomitih, si prebudila hrepenenje po pomladi tudi meni. Zimo obozujem, ker imamo takrat vec casa zase in za druge, ko pred ognjem klepetamo in se zgodaj vracamo v hiso in so veceri dolgi in topli in lahko berem ali strikam vec ur. Rada se toplo oblecem in uzivam v mrzlem zraku. Ampak tile topli soncni zarki in tole prebujanje zivljenja in vracanje barv vanj…to je pa spet druga lepota. Janez je zapisal to, zaradi cesar smo mi vsi veseli zivljenja v Sloveniji, ta carobnost menjave letnih casov ! Veselim se prvega sprehoda med trobenticami in tebi Tanja zelim veliko veselja ob ustvarjanju , Sabini in Janezu pa se in se lepih misli, ki jih prebiramo tvoji obcudovalci. Nada

    • Tanja says:

      Draga Nada, o kako sem bila vesela, ko sem slišala za vajine Dolomite. Jaz imam nanje same lepe spomine: gore snega, čudovito urejene smučarske in tekaške proge, in vsi tisti vrhovi tam okrog, katerim sem vedno obljubila, da jih pridem od blizu pogledat poleti in sem potem obljubo vsako poletje prelomila, ker me je premamilo morje in veter v jadrih.🙂 Ja, in najboljši krofi v Val Gardeni in pica v Arabbi in tista tišina zjutraj, ko je ves svet še dremuckal…
      V glavnem, upam da sta se imela čudovito, da sta si odpočila od norega ritma, ki ga imate vsi. Zemlja na Gorjušah se že počasi greje, a ne, tako da bomo kmalu začeli. Sem ravno v soboto naročila cel kup finih semen. Saj imamo veliko shranjenih od prejšnjih let, ampak me vsako leto premamijo nove stvari in potem nabavim toliko vsega, da mora G. delati spet nove in nove grede. Lani so nam super uspele melone, tako da sem se letos skorajžila in naročila še semena lubenice in zdaj upam na hudo vroče poletje pa gozdne jagode sem še kupila, semena le-teh, ki so jih malo “dodelali”, tako da rodijo vsak mesec. Sicer jih je tu okrog vse polno, a sem vsakič nesrečna konec junija, ko jih zmanjka.
      No tako, zdaj sem ti napisala mail na blog.🙂 Vse vas toplo pozdravljam in upam, da najdete kakšen prost trenutek kje vmes…za šport in pletenje in pesnjenje.

Leave a Reply

